DELARUE, LIBRAIRE-EDITEUR,
c***@skynet.be
2017-04-14 18:40:30 UTC
Ik vind tussen mijn collectie boeken over sport een dun boekje met de titel:"Règle de jeu de billard, ses pricipes et ses lois principaux coups de queue points a toucher, Paris, DELARUE,LIBRAIRE-EDITEUR, 5, rue des Grands-Augustins,5
achteraan vind ik als drukker:
407-22 - Saint-Germain-lès-Corbeil - Imp. Willaume

Achteraan een lijst van 43 tittels dat je kan bestellen per post;
In die lijst staat ook de titel waarvan een discussie doorging hier bij Google in de jaren 2001 nl:"boxe, canne et chausson.

UIT WELK JAAR/PERIODE ZOU DAT BOEKJE ZIJN ?
Santa Claup
2017-04-14 21:46:55 UTC
Post by c***@skynet.be
[...]
les belges de googlegoups nous font CHIER
ça va ou je te traduis en flamuche ?